onsdag 10 september 2008

Varit ute på shopping

Ingen direkt spännande dock. Lite underkläder, nagellacksborttagning, nagellack osv.

Hämtat ut bilen också. I love my bilmek! Gullet hade varit och besiktat bilen!! Fattar ni han besparade mig dels från att gå upp skittidigt imorgon bitti (jag ska ju ut på Harrys ikväll och hade isåfall dessutom inte kunnat dricka drinkar) och dels hade jag lugnt fått köa i minst 2-3 timmar.

Men tja min lilla bil har de senaste två veckorna kostat mig över 10 000 spänn! Så nu hoppas jag den håller fan på sig i minst 6 månader.....minst!! Helst mer så klart.

Fått ny rapport från Ida. Det går bättre och bättre med Galax. Skönt! Då kan jag lugnt lämna Sverige. Action han har ju skött sig med den äran från första stund. Annat hade jag inte trott heller.

Idag är det vilodag från träningen och genast känner man sig onyttig. Dessutom fick jag lov köpa smågodis eftersom det inte finns utomlands och jag kommer bli utan länge. Fast egentligen vet jag inte varför för det var inte ens gott när jag väl åt det. Men tja inte alla gånger man är logisk inte! :d

Inga kommentarer: