torsdag 18 september 2008

Erste Morgen

Ser ni jag övar redan!

Vicky skriver på sin psykologiuppsatts (som måste lämnas in imorgon) och under tiden har jag burit ner det mesta av mina saker i källaren samt städat och plockat undan lite i hennes rum. Måste ju se fint ut nu när det ska visas så hon blir av med det och inte har dubbla hyror. Kan dock inte göra klart för jag måste vänta på att hennes inneboende som jobbat natt ska vakna innan jag drar igång med dammsugningen. Så därför skriver jag ett inlägg istället.

Redan imorgon ska vi kolla på första lägenheten. Sen en på måndag och så var det några som inte svarat när hon ringer. Så det är på gång.

Om ca 1 timme ska vi bege oss till UNI så jag får göra det där testet också. Sen har vi en del ärenden på stan. Så blir väl först ikväll jag hör av mig nästa gång.

Inga kommentarer: