tisdag 16 september 2008

Inte lätt alla gånger

Alltså vara Werder fan är komplicerat. De gör det inte lätt inte. Mötte Famagusta idag ett av de "sämre" lagen i deras CL-grupp (Grupp B - Werder Bremen, Inter, Panathinaikos & Famagusta). 0-0 slutade den matchen på hemmaplan. Och inte har de rosat i Bundesliga heller. Men å andra sidan var de lika dåliga i början av förra årets säsong och då slutade de två till slut ändå. Änn få levä på höppe! Som "vanligt" hade de en massa chanser men de sätter dom ju inte!!

Trots avsaknad av gym nu ett par dagar har jag motionerat på bra. I förmiddags vovvepromix på ca 30 min. Sent nu ikväll en vovveprommis på 1 timme. För bilder kolla in Vickans blogg.

Nu ska jag faktiskt ta och stänga ner för imorgon har jag en sisådär sju timmar bilkörande framför mig igen.

Inga kommentarer: