torsdag 18 september 2008

Nödvändigheter

Nu är jag anmäld på UNI. Men något papper fick jag inte för rätt person var inte där, så vi måste dit imorgon igen. Något test har jag inte heller gjort. Det ska jag göra 25 september sa den vi träffade idag. Får väl se om det fortfarande stämmer imorgon, för hon som jag mailat har hela tiden sagt jag ska göra det innan jag anmäler mig..jaja nu är jag anmäld och betalat har jag också gjort.

Städat klart har jag också gjort. Vicky hittar typ inget nu men det är ju inte mitt problem..hahaha.
Sen har vi varit och anmält mig på Plasmacentret och jag har fått lämna blodprov. Man får 20 Euro varje gång och det är ju fina extra pengar. Upp till 5 ggr på en månad får man lämna.

Sen har vi handlat lite mat och nu surfar vi och "ser" på UEFA-cup matchen Borussia Dortmund- Udinese i bakgrunden. Sebastian Kehl spelar ju där. Förresten lyssande vi lite på matchen Bayern München - Steua Bukarest igår på radion på väg hit. Men det var sådär kul. Går lite för fort när de refererar för att jag ska hänga med.