lördag 6 september 2008

VM-kval dag

Sverige spelar mot Albanien 18.45. Jag ska faktiskt titta för att nr1: de ska testa ett nytt och roligare spelsystem, nr2: äntligen släpper de fram lite nya heta spelare (även om Sebbe fortfarande inte får spela *grrrr*) och nr3: jag kan inte se Tysklandsmatch på någon av dom kanaler jag har tillgång till.

Nr 3 surar jag fortfarande över! Fatta hur många kanaler jag måste skaffa mig sen alltså. Hur jäkla svårt kan det vara att starta upp en Pay-per-view kanal där man kan själv få välja vilka VM-matcher man vill se = betala för... Funderar på att se Ungern-Danmark också som går i TVÅ kanaler jag har tillgång till.

Tyskland möter Lichtenstein borta. Den matchen börjar 20.45.

Dagens citat kommer från Jogi Löw: Lukas Podolski är bättre än Cristiano Ronaldo. Jodåserruatt.


1 kommentar:

Vicky M sa...

vet inte hur det är med Poldi vs. Cristiano, men en sak är säkert, ronaldo är mycket roligare att kolla på när han spelar och leker på plan, sen vad som är effektivare är en annan femma :)