måndag 29 september 2008

Positivt och negativt

Vi börjar med de dåliga nyheterna:

  • Vi fick inte lägenheten så jakten går vidare. Skit också!!!
  • Inte hört ett ljud från Klingenthal än om min ackreditering är fix eller inte (det är det mailet jag väntar på men okej det är fortfarande 2 dagar kvar)
Positivt:

  • Jag fick gå den kursen jag ville och om jag tycker det är för svårt när jag börjat (är ju grammatiken som kan bli för avancerad) så får jag byta tillbaka om jag vill. Toppen!!
  • En annan bra sak är att plastgrejen som trillade loss från min bil hela tiden bara var ett skydd mot motorbuller och ifall olja skulle läcka ut på marken. Ny skulle kosta runt 100 Euro ta bort den kostade 5 Euro. Gissa vad vi valde?! Vi kan definitivt leva med lite högre ljud och om det droppar olja på marken bryr jag mig nada om faktiskt....
  • Ackrediteringen för Liberec är bekräftad och klar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du måste väl tänka lite på miljön. *S*
Ja bilar kan göra en tokig. Läs min blogg så förstår du....