tisdag 23 september 2008

Gäääääsp

Vi "råkade" titta på en film igår till halv två...jag hade läkartid 09.15. Men vi började titta redan halv elva och inte visste jag den var så lång. Men men upp och i tid var jag. Det var inte läkaren dock som var sen (verkar han ofta vara). Hur som helst så var allt bra eller perfekt. Det enda han tyckte jag skulle göra var att gå till tandläkaren för att jag inte hade varit där på ett par år. Tror inte riktigt det va! Jag avskyr tandläkaren och går dit först när jag måste = när det gör jävligt ont och då det förmodligen gör ännu ondare laga det som gör ont. Men så är det!

Nu är jag i alla fall hemma igen och Vicky ligger och sover än. Ska ta och väcka henne snart tänkte jag...hahaha.

Var in på affären och köpte gurka och knäckebröd. Det kan man liksom inte vara utan ju! Jätteglad jag hittade Wasa knäckebröd. Tycker alla säger det inte finns knäckebröd utomlands. Gör det ju! I alla fall här!!! :D

1 kommentar:

Vicky M sa...

du hann inte väcjka mig, jag vaknade själv :D