fredag 19 september 2008

Nattliv i Innsbruck a la Vicky :D

Ja jag hoppas vi hittar en lgh så jag får ett eget rum snart....hahaha ni fattar snart varför. Här ligger man och sover i lugnan ro när det här händer:

V: Jossan, Jossan, där är en mus, en råttmus (jag tyckte det såg ut som en mus blandad med en råtta). Jag tvingade Jossan att tända ljuset, medan jag satt längst bort på sängen och var livrädd.
J: Där är inget.
V: Jo, men kolla där är jue musbajs där. Den är kanske under sängen nu.
J: *Jossan kollar* Vickan, det är inget musbajs och ingen "råttmus".
V: Nähä, ja jag kanske drömde då...
V: *efter att ha lagt mig igen* Men jag lovar det var asverkligt, jag trodde verkligen det var en råttmus.
J: Vickan det finns inget som heter råttmus...
V: Ja, men va fan, det såg ut som en mus och en rätta, en råttmus!

Inga kommentarer: