söndag 21 september 2008

Weirda drömmar

Inatt var det livat må jag säga. Först väcktes jag av ett SMS från Vickan som var på sitt jobb och hade tråkigt (denna del är alltså ingen dröm!). Jag halvsovande skickade tillbaka; Jag drömmer om Markus, du stör!

*asg* sett för mycket på fotboll tror jag...hahahaha

Sen gick det över till att jag drömde om att vi träffade på två killar ute här i Innsbruck som jag tvingade gå på danskurs med oss. Vi stod och pratade med dom när jag fick för mig att vi skulle gå på gymmets danskurs varje onsdag klockan 12.o0 med dom (de har inte ens en sådan grej). Den ena killen bara men jag kan inte jag har föreläsning på UNI då. Äh sa jag du kan säkert smita ifrån lite tidigare. Efter lite påtryckning så tycker han att, jooo jag kan nog gå halv tolv. Ah vad bra tyckte jag så hade jag bestämt det också!

Snacka om knasigt!

Inga kommentarer: