lördag 14 mars 2009

Faaaaaan!

Jag som var så på G, la mig extra tidigt för att inte banga när klockan ringde 09.00. Jag fick SMS under natten som jag vaknade av och det ville jag ju inte nu när jag skulle upp tidigt så jag ställde om telefonen till ljudlöst. Och då måste jag lyckats meckat bort väckinställningen. För jag vaknade 10.21. Body Pumpen började 10.00......

Visst jag kan gå dit och ställa mig 1 timme på Crosstrainern men det är ju så urbota tråkigt. Jag som hade sett fram emot få ta ut mig på något roligt och sen kunna slappa och känna den härliga träningsvärken komma. Men nejhej så blev det inte.

Får väl städa rejält istället. Är ju lite träning det med. Fast inte lika kul.

2 kommentarer:

Vicky M sa...

sorry :(

Tasja sa...

Äh ingen större fara, men lite retligt. du kan ju inte rå för att jag lyckades slå av väckningen.