måndag 9 mars 2009

Hinner inget

Det finns en nackdel med att göra många nätter i följd. När jag väl vaknat har en del saker stängt. Jag måste till Djursjukhuset och köpa speciell kattmat för katter som tappar i vikt pga sjukdom (åt Julia) men inte hann jag det idag inte.

Tur nog är det ett sent Body Pump pass klockan 19.30 så jag hinner med vettig träning i alla fall.

Har en ledig sovdag imorgon innan två nattpass igen. Får ta Djursjukhuset imorgon. Fast jag måste till jobbet ändå. Debriefingsamtal ang händelsen i söndags natt. Inte för att jag personligen känner jag behöver, jag har varit med om värre, utan alla som jobbat då måste gå.

Ska strax iväg och handla fisk åt Ida. Eller om jag ska lata till det och ta det innan träningen så kan jag ta bilen till Må Bättre. Fast det är nästan lika långt gå från parkeringen som hemifrån (jaja nästan nästan i alla fall...). Ja så får det bli, kvalet i Kuopio börjar visst precis!

Inga kommentarer: