måndag 2 mars 2009

Klantjag, ändrade planer

Usch sovit illa :(. Vaknade 02.50 med dunkande huvudvärk. Hade lite redan när jag gick och la mig men optimist som man är så tänkte jag det går över när jag sover. Så fick gå upp och ta två Treo. Sen har jag småvaknat hela tiden och vaknade helt redan vid 11.00.

Gick ner i tvättstugan 12.00 och skulle tvätta. Men maskinerna var redan i full gång. Tittade på schemat och då har jag lyckats boka tid mellan 17-21 inte 12-17 som jag trodde. Så det blir ingen Core idag, för jag måste tvätta. Men tar Core imorgon istället och sen spinning 30 min på det. Hinner som tur var tvätta klart innan Prenet mötet. Tvätten får torka medan jag är på det, så hämtar jag upp den på vägen hem.

Nu ska jag gå och lägga mig och se om jag kan sova 2 - 3 timmar till. Skulle behövas inför natten.

Inga kommentarer: