söndag 1 mars 2009

Kan man lägga sig och sova redan?

Blir ju lite fel när jag helst ska vara uppe länge idag för att sova länge imorgon då jag ska jobba natt. Men ska ta min nya bok och förflytta mig till sängen i alla fall. Men jag är jättetrött så får väl se hur länge jag orkar läsa. Får väl sova någon timme imorgon kväll ifall jag vaknar för tidigt.

Werder Bremen gjorde en bragd idag och höll 0-0 mot Bayern München efter att ha spelat med 10 man nästan hela matchen! Redan i 14:e minuten blev Naldo frilägesutvisad. Inte mycket att snacka om, helt rätt men gav ju matchen en helt annan profil. Pizarro lyckades dessutom från 6 meter missa öppet mål.....men Vander storspelade i Werders mål och det slutade 0-0. Allra roligast var att det gjorde att Bayern halkade ner till femte plats. Skadeglädje...nä men faktiskt jag gillar massor av Bayern spelare men inte laget Bayern. Även Hamburg förlorade sin match, precis som Bayer Leverkusen igår så nu leder Hertha Berlin Bundesliga. Ett lag helt utan "stora" namn. Man har en landslagsspelare i Arne Friedrich men annars är det mest okända namn.

Inga kommentarer: