fredag 6 mars 2009

Jag känner mig jättetrist

Men jag har inte så mycket att skriva om. Blev inget BP för jag vaknade med huvudvärk. Och egentligen är det jätteosmart att gå dit sista veckan på ett program när det är nytt från måndag.

Sen har jag jobbat så jag har inget kul att berätta. Fotboll imorgon och Werder spelar utan Clemens, Mesut, Torsten (alla tre skadade) och Naldo (avstängd).

Kollade just startlistan från Lahti (backhoppning) och ingen Havu så blev raskt även den tävlingen ointressant. Han hade ju hoppats på en comeback i Lahti.

Så totalt ointressant kan en dag i mitt liv vara. Händer inte ens något spännande på jobbet liksom.

Enda lite intressanta att berätta som jag har är att jag fått en idé och hoppas att Leverkusen inte spelar på samma dag som Werder där i september när vi ska till Tyskland. För isåfall kan vi klämma en match till! Och Bayer ser jag gärna, är mitt reservfavvolag ju! Fast som sagt hur spelschemat ser ut för nästa säsong vet man väl inte förrän i juli eller så.

1 kommentar:

Anonym sa...

Svarade på din kommentar i min blogg. Jag jobbar natt lördag och söndag. Jobor är hemma och är ledig. Vi kan spela om det är lugnt.