onsdag 25 mars 2009

Fullt upp

Redan klockan 09.00 ringde klockan. Snabb frukost och iväg till gymmet för 1 timme Body Pump. Sen hade jag ungefär 30 min över innan jag skulle på kostkursen på samma ställe, så istället för att bara sitta och vänta tog jag 25 min på gåband. 4% lutning, fart 4,5 och 5,5.

Kostkursen var superbra, idag lärde vi oss koda innehållsförteckningar, fick sockerfakta och lära oss hur vi kan stå emot suget och känna skillnad på sug, hunger och törst.

Sen var jag iväg till djuraffären och köpte Julias nya transportbur. Snabbt hem med sakerna och sen var det tid för ansiktsbehandling. Nödvändigt men lite ångest fick jag allt när jag skulle betala. Blev nämligen även en ansiktskräm, scrubkräm och ansiktsmask + att jag färgade ögonbryn och fransar. Men nu har jag ju för ett tag framöver. Men nu när jag sparar som en galning för att kunna resa på fotbollsresa i höst känns det lite slösaktigt att lägga nästan 2000 kr på något om detta.

Nu ska jag lägga mig några timmar och sova. Ska jobba inatt och var ju som sagt uppe tidigt idag.

Inga kommentarer: