måndag 16 mars 2009

Tränad, mätt och belåten

Body Pump pass, god mat (ungsbakad lax, potatis, broccoli och blomkål), nyduschad och belåten. Dagen vore perfekt om det inte var så att jag om 1 timme måste gå till jobbet. Jag iof inget emot mitt jobb men en ledig natt är alltid nice. Men vi hade skitkul igår natt, tokade oss och skrattade mest så det blir nog kul inatt igen. Vi är nästan samma gäng som jobbar.

Känns som jag bara på en vecka redan blivit mycket starkare, kunde lättare hantera vikterna idag, men man ska väl inte säga för mycket, lär märkas imorgon. Men jag planerar gå på Corepasset i alla fall. Om jag sen tar cykelpasset direkt efter låter jag vara öppet än så länge.

3 kommentarer:

Vicky M sa...

potatis?? vad h'nde med LCHF???

Tasja sa...

Sen jag går på min kostlära så tror jag inte längre på kurer.

Så nu äter jag enligt vad vi lär oss där. Lagom mycket av allt enkelt sagt (vi har speciella recept med noga uträknat balans av procent fett, kolhydrater och protein.)

Vicky M sa...

oki...