söndag 1 mars 2009

Sporty Sunday

Vasaloppet, Femmilen, Bandy och Fotboll. Samt 45 min på Crosstrainern för mig. Kändes segt första 10 sen flöt det på enkelt. Så enkelt att jag blev sugen köra på längre men jag vet av erfarenhet att det straffar sig dagen efter ;). Så jag klev av efter 45 min som planerat. Man får ju ta det lite lugnt så här första veckan. Men det kliar i fingrarna att få ta ett BP-pass!

Var förbi Åhlens på hemvägen och kollade in bokrean. Köpte Zlatan är Zlatan. Jag gillar verkligen inte Zlatan, får se om denna bok kan ändra på det....hahaha.

Imorgon blir det Core men jag måste gå lite tidigare för jag ska på ett Prenet möte. Prenet är ett program där man bland annat avancerat mäter muskelmängd, vattenmängd och fettmängd i kroppen. Så man ser om det är fett, muskler eller vatten man tappar. Jag vill gå ner i vikt men är inte ett dugg intresserad av att tappa kilon i muskler eller vatten. Så jag funderar på att hoppa på detta program. Ska på infomöte imorgon.

Inga kommentarer: