fredag 13 mars 2009

I väntan på maten

I ugnen står klyftpotatis, lax fylld med philadelphia ost och ostgratinerad broccoli och blomkål. Till det Bob Mixx Päron & Melon saft samt grönsallad. Mums!! Ska bli så gott!

Är jättetrött gick av en lång radda nattpass imorse (hade iof en dag ledig mitt i men den känns inte som en ledig dag när man sover bort halva). Idag hockey framför TV:n. Ska försöka komma i säng tidigt ikväll men risken är väl det slår över och man blir övertrött.

Men det är BP klockan 10.00 imorgon och det är nytt program från imorgon så jag skulle gärna vilja gå på det passet. Sen kan man med gott samvete burra ner sig i soffan och glo på sport resten av dagen. Fast jag skulle behöva uppsöka en frisör å det snaraste. Men visst det går några veckor till det gör det ju. Har nte lyckats bestämma mig om jag bara ska toppa eller göra något radikalt. Det är jobbigt att ha långt hår på sommaren ju.

Inga kommentarer: