fredag 13 mars 2009

Idag igen

Så se upp! Det är ju så att varje år det inte är skottår så har februari och mars samma datum på samma veckodagar.

Jag är ledig nästan hela dagen, jobbar fram till 07.00 men sen är jag fri!

Werder Bremen slog St Etienne med 1-0 i UEFA-cupen igår. Ser bra ut inför returen, även om inget är säkert som vanligt. Jag menar jag tror Milan var rätt säkra på avancemang efter 1-1 på Weserstadion och så ledde man med 2-0 hemma. Men Werder gjorde 2-2 och så var det de som gick vidare. Men SVW var överlägsna fransmännen i spelet. Speciellt i första halvlek. Och det utan Clemens, Mesut och Per. Dessutom vann jag pengar på att de vann och att det inte blev fler mål än ett! :)

Kval i Norge var det igår också men jag råkade missa det. Hade sett fel när det började. Men men huvudsaken är ju man ser tävlingen.

Inga kommentarer: