torsdag 26 mars 2009

Pilates på boll

Betyg: Skitkul! Speciellt balansövningarna. Och det som är så bra är att detta kan man själv pyssla med. Så om det är en dag man inte hittar någon kul klass och man istället väljer att ta ett pass på Crosstrainern kan jag själv hämta mig en boll och köra några övningar efter CT-passet.

Imorgon vet jag inte vad det blir. Finns ingen klass som passar mitt jobbschema. Så kanske lite CT och sen Pilates på boll. Eller så vilar jag imorgon och kör ett eget pass på lördag, då finns det nämligen inte heller någon klass som passar mig.

Och på kvällen (lördagen alltså) velar jag mellan om jag ska se landskampen Tyskland - Lichtenstein eller gå på medlemsfest på gymmet. Än så länge lutar det åt att fotbollen vinner. Men å andra sidan är det ny landskamp redan på onsdag. Lär ju se till att jag bestämt mig senast imorgon i alla fall, eftersom jag måste hinna anmäla mig.

Inga kommentarer: