måndag 19 januari 2009

Biljetterna är hittade!!!

Efter att ha fått kollinr av min säljare så gick det ju enkelt att hitta dom! Dom har legat på Postens utlämningställe sedan 8 januari!!!

Men det satt hårt åt få ut dom. Hade posten skött sig hade jag kunnat hämta ut dom. Men nu fick min pappa gå dit (han hade mitt leg men vi hade ju ingen avi) och först efter hot om polisanmälan, där tanten tyckte att jaja gör en sån du de utreder de inte, varpå pappa sa att jodå min dotter jobbar där så det gör de nog, så knappade de på sin dator och hittade att de skickat ut avin till en helt annan person, på en helt annan adress och då minsann hade han snabbt biljetterna i sin hand!

Jag menar fel kan man göra, men man ska inte låta det gå ut över kunden! I detta fall mig! Men nu löste det sig tack vare lite hot. Men att man ska behöva ta till det när dom gjort fel?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad skönt att biljetterna har kommit till rätta. Undrar varför folk skickar mindre brev??!! Det är inte första gången som posten tappar bort brev. Har själv blivit drabbad, vet hur det känns.