måndag 5 januari 2009

Packat

Det gick lätt. Min lilla väska som jag hade som handbagage ligger i den stora. Och i den lilla ligger necessär, lite viktiga papper, en bok, en DVD-film och några få kläder. Annars är det tomt! Har aldrig rest med så lite bagage....hahaha.

25 eller 26 dagar (vet inte om jag åker mot Tyskland på fredagen den 30:e eller lördagen den 31:a) kvar i Innsbruck. Ja jag räknar ner redan nu innan jag hunnit ner igen. Vore det inte för fotbollen, hade jag flygit ner, packat bilen och kört hem! Men bara bita ihop och stå ut. Har jag tur har alla knasbollar försvunnit under mina 3 veckor i Sverige. Kan jag ha en sådan tur?!

Nu uppladdning inför Sverige matchen. Värmer upp med att se bronsmatchen mellan Slovakien och Ryssland.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så nu är det färdigjobbat en tid igen. Vi hann inte snacka sist vi jobbade ihop men det blir väl mer av den varan när du kommer hem igen. Hoppas allt ordnar sig med biljetterna. Höres