måndag 26 januari 2009

Today


Jag håller på med att stortvätta. Onödigt släpa hem smutsiga kläder ju! Sen ska jag och lämna Plasma. Vi skulle även åka till gymmet och höra om utlandsflytt är giltigt skäl till att bryta medlemsskapet i förtid men Vicky måste plugga så det får vi göra en annan dag, eller kanske senare idag.

Ska börja packa lite och köpa kattmat också.

Har lyckats hitta en svensk tidningsshop som jag kan prenumerera på Sport Bild hos, eftersom de inte behagade svara på hur jag kan göra det från Sverige. De har prisuppgift på det på sin hemsida och man kan välja land att man bor i Sverige men när man klickar på beställ så ändrar den land till Tyskland hela tiden och så får man error. Men skitsamma tidningen får jag ju nu hur som helst, om den kommer via Tyskland eller Sverige spelar inte mig någon roll.....

Inga kommentarer: