onsdag 14 januari 2009

Matleverans

Vaknade tiiiidigt av ja gissa? Grannen som skällde på någon. Och nyss tror jag han lekte Japansk Ninja eller nått. Men nu var det inte det jag skulle berätta om.

Utan att nyss var Vicky och Tad hit med en matleverans. Lyxigt!! De åker till Zakopane idag (inte avis på bilresan mer än 12 timmar i bil har de framför sig och de kom iväg sent = nyss) men själva resan är jag lite avis på. Zako är helt klart det bästa stället att uppleva backhoppning på!

Vicky ville inte lämna maten i kylen (hon är bara borta några dagar) men en del var sådant som inte håller sig färskt, och annat var sånt som Tad köpt och hon inte gillar. Fanns en del gottis i påsen :) Tyvärr måste jag ändå bege mig ut (till M-preis för tidningsinköp och balsam) men röra på mig lite är nog bra för ryggen. Känns lite bättre idag i alla fall än igår. Ska se klart på Working Girl sen ska jag gå iväg.

Inga kommentarer: