måndag 12 januari 2009

Still Alive

Bara sur, grinig och arg..... men en lugn skön helg med avslagen telefon, inte online osv så har jag i alla fall lugnat ner mig lite.... ;)

Jag är tyvärr kvar här också. Men klarar jag de har 3 veckorna utan att bli galen, ja då klarar jag vad som helst! Blir tyvärr alldeles för dyrt att åka hem nu och sen från Falun åka till Bremen. Det insåg jag när jag lugnat ner mig lite och räknat efter.

Såg Bayer 04 Leverkusen spöa Galatasaray i en bra match i Radyspor Cup igår. Härlig fotboll och Bayer är helt klart mitt reservfavvo lag i Bundesliga. Såg även Werder Bremen i samma cup dagen innan förlora mot Bursaspor. Tyvärr spelar mitt favvolag inte speciellt bra fotboll för tillfället. Imorgon möts därför Bremen - Galatasaray i en match om tredje platsen i denna cup. Lär bli en svår match för Bremen. Även om de förr förvånat med att helt plötsligt göra en toppmatch och följa upp det med en skitmatch och tvärtom också så klart!



1 kommentar:

Vicky M sa...

ja, man började jue undra vad du gjort när du dog på alla kominikala plan!