fredag 30 januari 2009

Sista dagen här, äntligen!

Vi har varit och lämnat Plasma, jag har dammsugit mitt rum, men kan inte torka golvet förrän vi lastat in lite väskor i bilen.

Min bror sitter nu på flyget mot Wien och han landar här 18.50. Då hämtar vi upp honom och åker direkt till Astoria och äter femrättersmiddag. Sen kör vi Vicky till hennes jobb på Binis. Därefter hem hit för att packa bilen.

Redan vid 08.00 måste vi gå upp imorgon bitti. Packa det sista i bilen, torka av rummet så när Witte kommer 09.00 är det bara att byta nycklar mot pengar. Vi har ju en lång körsträcka framför oss mot Bremen.

Är backhoppning i Sapporo i helgen men det är ju som vanligt rena skämtet. 40 startande varav 15 är japaner. Inget kval så klart så vi fick se en träning istället. Publik = 0. Folk i stadion = 5 fotografer tror jag att jag fick ihop det till. Varför ska Världscupen dit varje år för?

1 kommentar:

Malin sa...

Redan vid 8,jobbigt;)

Fotbollen kommer bli grymt!