torsdag 22 januari 2009

IKEA shopping

Megarea på massa saker men jag köpte bara 4 speglar (som jag ska klistra på rad så jag får en helkroppsspegel) och ett set med plastburkar. Jo sen blev det 3 ljushållare också då de var reade för 1 Euro för 3.

Vicky handlade lite mer, så blir det alltid, men fick bla med sig sitt skåp som jag skruvade ihop medan hon visade det lediga rummet för en massa folk. Nu är hon på ryskan och jag sitter på hennes säng och skriver blogg. Hellre själv här, än på mitt rum på dårplacet.....det enda som saknas här är TV. Dårplacet, de ska ha möte ikväll föresten, fast jag tänker inte gå. Jag flyttar ju ut om 8 dagar. Fattar ni 8 dagar!!! Men ett möte behöver de ha, det är så äckligt och skitigt i köket (främst det på vån 2, som bara Äcklet och Elefanten använder) och på toaletterna. Men jag biter ihop och rabblar mitt mantra snart slut på det, snart slut på det.

De skulle i alla fall ta upp städning, köket, sopsortering. Lycka till säger jag!

Inga kommentarer: