lördag 3 januari 2009

I väntan på körslaget

blir det lite dataspel. Eller Deutschland en sommarmärchen. Den ska du få se Lena vänta bara, hahaha. Och vad mycket sport jag ska släpa med dig på! Förresten min födelsedagspresent (ja den från förra året vi inte hunnit med än), har du några förslag? Jag har men inga som du roas av...;)

Ja sorry lite internt där ett tag!

Efter körslaget är det hockey. Ser iof på det nu med i bakgrunden. Sundsvall - Troja Ljungby i allsvenskan.

Sen är frågan vad jag ska göra mina sista tre veckor i Innsbruck...

Plugga eller inte plugga
Träna järnet eller inte
Se det som 3 semesterveckor (eftersom det kommer dröja länge innan jag är ledig igen)

Jaja få se vad jag ha lust till.

2 kommentarer:

Anonym sa...

men Anneli är du verkligen säker på att du vill ta med mig på nån sport som jag inte är så insatt i ?
Du vet ju hur pinsam jag kan vara.

Tasja sa...

Haha men det är rätt kul också! Får väl ge dig en regelbok så får du plugga lite innan.

Men du vet fotboll och hockey det är nästan allmänbildning att kunna sådana regler.... ;)