fredag 2 januari 2009

Freaky Friday

Nej inte alls. Ska på O´Learys med Helena ikväll men det blir bara god mat och alkoholfria drinkar. Hon är gravid och jag ska köra bil hem. Funderar på att gå på bio direkt efter se Allt flyter. Få se vad klockan hinner bli. Vi kanske pratar så mycket att jag inte hinner till sista visningen.

Börjar närma sig avresa, åker tillbaka till Innsbruck på tisdag - fast bara för 3 veckor tack och lov. Inte fått mina fotbollsbiljetter än, men de är skickade så nu hoppas jag svenska posten levererar dom på måndag. Ska min bror ner är det ju inga problem, då får han ta dom med sig.

Innan ska jag jobba ett pass till på söndag och så ska jag med Julia till veteriären på måndag.

3 kommentarer:

Vicky M sa...

Allt flyter är skitkass. tyckteiaf jag, jag började sova efter 30 min.

Anonym sa...

Hur jobbar du på söndag? Själv jobbar jag kväll.

Ps. Tacogratängen var superb. Ds

Tasja sa...

Jobbar kväll jag med! Så vi höres på GW antar jag.

Visst är det god!