söndag 18 januari 2009

Gymtränat

Blev 1,5 km rodd (tänkte ro 3 km men kände av ryggen efter halva) och 2 mil på cykel. Jag var ju tvungen att flytta på bilen idag (på helgerna står den på gatan utanför där jag bor) och då passade jag på att åka bort till gymmet.

Annars står den låååångt bort, och att först gå och hämta bilen, sen åka och gymma och sen parkera den och gå långt igen är inte så lockande. Då kan jag lika gärna gå ut och gå en vända liksom. Ialla fall när vädret är fint och solen skiner. Idag blåser det dock kallt här så det var skönt få röra på sig inomhus.

Har ätit gnocchi till middag och på vägen hem åkte jag in på en mack och köpte popcorn, blev så sugen på det!

Har konverterat en massa låtar från YouTube, måste bränna en ny skiva till den långa hemresan ju! Ska återvända till att göra det nu samtidigt som jag ser på skidskytte.

Inga kommentarer: