torsdag 8 januari 2009

Lite blandat

Mötte upp Vicky vid två och vi gick iväg och lämnade Plasma. Sen mötte Tad upp och vi åkte till gamla stan och käkade. Åkte med dom hem till Vicky, där jag fick min julklapp. Hon fick dock inte sin för den låg i min bil som stod kvar utanför Plasmacentret.

Gick med Vicky till UNI innan jag gick tillbaka längs med INN och hämtade upp min bil. Handlade lite på Hofer innan. Redan ikväll åker Vicky och Tad till Kulm, där skidflygningen börjar imorgon förmiddag. De är åter här på söndag kväll. Men redan på onsdag åker de till Zakopane. Och just till Zakopane hade jag gärna åkt! Men nu är det som det är. Nästa säsong kanske?

Ringde hem men inga biljetter än. Dock ingen fara än, jag fick ju mail att de skickats på em den 30 dec. Men om vi nu tror att de inte gick iväg då så har de ju inte lämnat Tyskland förrän fredagen den 2 jan och sen var ju bara måndag vanlig dag då de kanske kom till Sverige. Sen på onsdagen kom de antingen till Sverige eller ska vidare mot Falun. Så idag var första dagen de kunde komma med lite tur och A-post. Men absolut bör de dyka upp senast i början på nästa vecka, annars blir det till att börja efterlysa dom. Men har ju beställt saker förr som tagit evigheter på sig. En tröja från England tog 1 månad!!! Så länge får inte biljetterna ta, för då hinner matchen spelas!!!!!

Inga kommentarer: