onsdag 7 januari 2009

Gute Nacht

Tro det eller ej men liiiite värme har det kommit i mitt rum så jag kan plocka av mig ett lager kläder. Elementet har ett uns av värme på sig. Kanske är det varmt när jag vaknar?

Hungrig är jag med men inga pengar = ingen mat. Ja ingen risk jag svälter ihjäl dock, har ND och mackor kan jag också göra mig om det kniper. Måste se till lämna Plasma imorgon så jag får 20 Euro så jag kan handla. Och se till träffa Vicky som jag ska få 37,50 av från Alice. Då har jag ju i ett nafs nästan 60Euro!! Jihooo..... ;)

Vicky skulle komma tvätta men hörde aldrig av sig. Förresten är det någon som tvättar nu så nu hade det inte gått hur som helst. Måste ringa hem imorgon eftermiddag också och höra om mina biljetter kommit. Nu borde de vara framme, skickades ju 30 december.

Imorgon flyger Werder Bremen till Turkiet på för 10 dagars tränigsläger. De ska spela matcher där borta också och på lördag natt sänder Eurosport en av dom! :D. Blev skitglad när jag såg reklamen om det nyss!!

Inga kommentarer: