lördag 17 januari 2009

Nedräkningen har börjat

Mailat Witte nu också och talat om jag flyttar ut den 31:a. Bett om ett möte klockan 09.00 för byte av pengar - nyckel. De jobbar väl inte under helgen normalt kanske men jag får ju bo till 31:a och det råkar vara en helg så då får de väl offra sig. Så är det väl när man hyr ut bostäder?!

Har kommit igång med min träning igen. Lite light till att börja 1 timmes promenad idag. Vill ju inte få tillbaka ryggontet. Man väger sig ju varje gång man lämnar Plasma och det är hemskt men det faktum att kött och kyckling osv är så dyrt här så jag i princip har levt på ris, pasta, gnocchi och tortellini = kolhydrater, har gjort jag gått upp 10 kg! Gaaaah!!!

Längtar till få komma hem och sätta igång med LCHF. Tyvärr brukar det ju inte gå lika fort ta bort de där kilorna som går så fort få dit......Mysko eller hur?!

Om 14 dagar är jag i Bremen! Eller i varje fall på väg dit, lite beroende på om vi hamnar i köer eller ej.

Inga kommentarer: