onsdag 28 januari 2009

Kan jag tjäna pengar på min blogg?

Ja det återstår att se. Jag ger det 1 månad i försöksperiod. Blir jag inte nöjd med resultatet så kommer jag hoppa av. Jag tänker inte ha min privata blogg nerlusad med reklam om det inte ger mig något liksom...och jag tänker definitivt inte göra reklam för vad som helst.

Jag har ingen som helst ambition att bli en ny BB eller Kenza. Men någon extra hundralapp vore ju najs! :D

Det jag gör reklam för är sådant som jag själv använder och gillar, eller sånt jag är nyfiken att prova på men inte gjort ännu.

Detta är MIN blogg och inget företag. Det förekommer inte heller någon produktplacering i smyg utan de annonser som finns, de är verkligen annonser och inget annat. Men om Werder Bremen vill betala mig för att jag skriver en massa om dom, bli my guest! Då kommer jag nog "produktplacera" som tusan! Fast kan ett fotbollslag vara en produkt??
Ersättningen behöver inte bli så dyr för dom heller. Någon lagtröja med autografter, en biljett här och där till en match och ett foto på Clemens sen är jag nöjd!

Dessutom tycker jag deras logga är så snygg!