tisdag 27 januari 2009

Funkar det?

Ja funkar LCHF egentligen? Snart vet jag. Jag kommer sätta igång med den så fort jag är åter i Sverige. Dock tyckte jag recepten som fanns i artikeln i dagens Aftonbladet var lite halvtrista! Jag har hittat roligare på andra bloggar och sidor i mitt samlande. Och just detta att man äter god mat och tappar sockersuget gör att jag tror det funkar.

Men som sagt, ska bli kul att se vad som händer. Att jag inte tål koldhydrater så värst bra visar väl det faktum att jag gått upp rätt rejält under mina månader här då intaget av proteiner (otroligt dyrt att köpa all slags kött här) varit minimalt.

Nu ska jag iväg och bunkra kattmat. Sen måste jag verkligen börja flyttpacka. Blev ju inget av det igår då Vicky hastigt blev inringd på jobb och jag följde med.

Inga kommentarer: