onsdag 7 januari 2009

Rapport från kylboxen

Det har inte blivit ett dugg varmare. Elementet är fortfarande iskallt. Skulle inte förvåna mig och de helt enkelt stängt av värmen. Gubbfan var ju har jämt innan jag åkte och slog av elementen och vi slog på dom. Inte bara i mitt rum det är iskallt, utan även på toaletterna, i korridoren och köket. Och det finns inget varmvatten! Skitkul verkligen. När man inte trodde det kunde bli värre att bo här liksom....

Tur jag har en massa värmeljus och kan duscha på gymmet. Men fixar de inte det här fort, ja då kommer inte ens fotbollen hålla mig kvar här januari ut.

Skola om 3 timmar och jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska gå dit. Som det känns nu kommer jag ändå inte stanna kvar och gå kursen ut. Så varför då ens anstränga sig? Å andra sidan kan jag få 3 timmar värme. Men då vänjer jag mig vid det och fryser säkert ännu mer när jag kommer hit...

Inga kommentarer: