torsdag 15 januari 2009

Poker igen

Som ni vet sitter jag ju "fast" i Österrike och fördriver dagarna med att (gratis) spela online poker. Har ju lyckats vinna några turneringar och vunnit sisådär 0,5 USDollar totalt! :D

Tänkte jag skulle lära mig mer, min bror spelar mycket på tex gratisturneringar där man kan vinna pengar eller deltagarplatser i penningturneringar. Men ska jag vara ärlig så är nog mina topp 3 placeringar mest tur och inte så mycket skicklighet kanske (även om jag oftare är topp 3 än utanför).

Eftersom jag mest spelar för skoj skull utan att egentligen vilja bli miljonär så surfade jag runt och hittade en poker sajt som verkar bra,

Självklart måste jag ju dela med mig av mina fynd. http://www.pokerlistings.se/ heter pokersajten, kika in den för det kanske är fler som blivit biten av pokerflugan?

Inga kommentarer: