lördag 3 januari 2009

Åter en dag i sportens tecken

Nordisk kombination, längdskidor, backhoppning och så hockey ikväll. Sverige i semifinal mot Slovakien. Fullt upp med andra ord.

Idag ska jag äta pannkakor med grädde och kanel. Kommer bli sååååå gott. Varför talar jag helt plötsligt om vad jag äter. Ja det kan man undra. Brist på annat att skriva om kanske?!

Jag har dock en massa på G men inget jag kan avslöja offentligt än, så ni får vänta på det.

Var trevlig kväll igår i alla fall. God mat, urgod efterrätt, chockladkaka med chockladsås, chockladglass och grädde! Blev proppmätt som vanligt när man äter på O´Learys. Det är inga små portioner man får. Såg en del av matchen Huddinge - Björklöven samtidigt, det är ju en sportbar!

Jag är så sur över att jag glömde ta med mig kameran. Ett snötäckt, vintervitt Falun är vackert och jag har sett så många fina motiv jag hade velat fota av! Jaja.

Backhoppningen är i Innbruck idag och jag är i Falun. När backhoppningen var i Falun i höstas, då var jag i Innsbruck. Varför är jag alltid på fel plats?! :D

Inga kommentarer: