onsdag 7 januari 2009

Fick så att säga hjälp med beslutet

Kan inte lämna mitt rum. Gjorde det en kort vända för att gå till M-preis (inte närmaste affären men närmaste affären som även säljer tidningar, det är onsdag = högtidsdag för Sport Bild kommer ut!) Hur som helst var det KALLT när jag kom tillbaka efter bara en halvtimme borta. Så jag är hemma och eldar värmeljus för fullt! Måste till IKEA och fylla på förrådet, har eldat upp sisådär 25 stycken sen jag kom hit. Kan alltså inte gå härifrån och vara i skolan 3 timmar + 1 tim för att gå dit och tillbaka.

Har på mig fleeceunderställ, dubbla träningsbyxor, strumpor, ullsockor, t-shirt, fleecejacka, duntäcke, överkast och fleecefilt och ändå är det kallt! Måste emellanåt lägga ifrån mig dator/tidning och krypa ner helt under berget med filtar mm och värma mig.

Tur det är bra sport på TV. Först var det tennis nu skidskytte så man har något att glo på där man ligger nerbäddad.

Inga kommentarer: