måndag 10 augusti 2009

Ändrade planer......igen!

Känns som jag skriver det ofta nu för tiden. Men är ju så när man håller på att sälja en lägenhet, man får vara flexibel och ställa upp när folk vill komma och titta. 30 min innan Core-passet började ringde mäklaren och frågade om de fick komma imorgon klockan 13.00. Var bara att sätta igång och städa för visning. För städa normalt och städa för visning är två helt skilda saker.

Är inte klar än, ska torka golven men tog mig en paus framför datorn ett tag. I övrigt har jag hunnit med allt på min lista, laddar just över musik och film till Ipoden.

Ska ju jobba natt tis-ons-tors så jag måste ju sova länge imorgon och hann därför inte ta städningen imorgon förmiddag. Men får träna imorgon istället, då i gymmet då istället för ett Core-pass men det går det med. Snart är jag ledig i 5 veckor och får lite mer tid att göra vad jag vill.

Inga kommentarer: