lördag 8 augusti 2009

Sport

Ja inte var det många på plats i Hiza inte. Iof regnade det idag men det var glest, jätteglest. Kan inte ha varit många fler än igår. Norge vann lagtävlingen, före Tyskland och Finland som trea.

Och Werder Bremen började ligastarten illa. Förlorade med 2-3 mot Frankfurt. Kan ju säga att hade Naldo och Boenisch stått där på vänster sida i backlinjen hade Werder vunnit. Prödl gjorde nog vad han kunde men han har missat 3 veckor pga virusinfektion och det märktes. De kom i alla fall två gånger lätt igenom där han borde varit. Nu kunde jag bara se matchen med ett halvt öga och på en liten livestream så jag kunde inte följa den ordentligt. Men den går i repris 60 min sammandrag ikväll 23.00 precis när jag kommer hem så jag ska se den då. Få se om jag ändrar uppfattning.

Var i alla fall iväg och tränade körde rygg-triceps. Går bra att träna trots ryggvärken men efteråt känns det (ja även innan känns det ju). Trodde jag var av med den då jag var besvärsfri i två dagar men sen kom det tillbaka. Och allt för att man för häftig böjde sig efter en soppåse dagen efter man kört hårt på gymmet och var "trött" i ryggmusklerna. Har som en "bula" som gör ont när man trycker på den så den smörjer jag in med AloeVera Muscle Rub. Love that! Enda som hjälper rejält!

Inga kommentarer: