lördag 8 augusti 2009

Löst ett problem och Werder startar i ligan

Videofilerna hade fel format. Så igår när jag kom hem fick jag ladda ner ett program som kunde konvertera. Under natten har jag lyckats konvertera en video och idag har jag lyckades jag få in den i Itunes få se om jag sen kan få in den i Ipoden. Men steg 1 är löst. Just nu konverteras fler filmer, tar bara en halv evighet. 2 timmar per film ungefär....man får inte ha bråttom......

Ska sticka iväg och träna medan datorn jobbar på.

Idag startar Bundesliga för Werder Bremen. De möter hemma Frankfurt. Dock utan Naldo och Sebastian Boenisch som båda är skadade. Båda är viktiga backar så det blir nog en spännande match. Den sänds på Eurosport 2 men då lyckas jag ju så klart jobba istället då så jag får lov att se matchen på livestream i alla fall (för vi har bara vanliga Eurosport på jobbet).

Följande är uttagna i truppen: Wiese, Vander, Pasanen, Harnik, Fritz, Mertesacker, Prödl, Tosic, Niemeyer, Borowski, Frings, Marin, Özil, Hunt, Bargfrede, Moreno Martins, Hugo Almeida, Sanogo

Trolig laguppställning:

Wiese
Fritz - Merte - Prödl - Pasanen
Boro - Frings
Marin - Özil
Almeida - Sanogo

Inga kommentarer: