onsdag 5 augusti 2009

Mer pengar!

De ringde precis från jobbet ska jobba ötid söndag eftermiddag. Det är nästan som att vara ledig att göra en söndag em så sitta där 8 timmar och ha betalt för mer än 16 är helt okej faktiskt! Kommer nog finnas en hel del ötid framöver. Många på jobbet är sjuka just nu (och då har inte influensan kommit än) och på det så blev en nu långtidssjukskriven i väntan på en hjärtoperation (inget allvarligt utan det är väntetiden som är lång och under den får personen inte jobba), nu har jag inte överdrivet många lediga dagar innan min semester, tror det är 1 i veckan + en sovdag så lär inte vara många pass just jag kan ta misstänker jag.

Har varit och tränat, varit på stan och gjort mina ärenden och maten står i ugnen. Ligger rätt bra till i min tidsplanering. Fast städa akvariet kommer jag inte hinna.

Inga kommentarer: