fredag 21 augusti 2009

Ösregn

Trist väder ute. Varit och storhandlat i övrigt kollat idrott på TV. Ska snart cykla till jobbet. Tero tog sig enkelt till final, trots att han igår låg med 39 graders feber och även idag hade lite feber. Regn och otrevligt också i Berlin efter 1,5 vecka med 30 graders värme varje dag.

Ingen träning idag, var planerat. Två dagar gym efter varann gör att jag blir matt i ryggmusklerna och jag vill verkligen inte ha tillbaka mitt ryggont! Så därför lägger jag in en vilodag här och där. Försöker köra 3 dagar träning, varav 2 gym och 1 kondition/förbränning sen 1 vilodag. Sen justeras det lite beroende på hur jag jobbar och om jag har något annat inbokat eller ej. Men grunden är så.

Werder spelade som vanligt Hawaiifotboll igår. Vann 6-3 mot Aktobe. Boenisch gjorde första målet! Kul för han gör verligen inte ofta mål. De andra Werder målen gjorde Messi x 2, Almeida, Naldo x 2. Returmatch i Kazhakstan nästa vecka.

Inga kommentarer: