måndag 10 augusti 2009

Tjuvtittat på nya lgh

Nu har jag varit och tjuvtittat på min nya lgh. Jättefin! Men en vägg med tapeter ska vi byta ut. Den är nytapetserad när han som bor där nu flyttade in och han har inte bott där länge och bor inte ens där nu utan den stor tom tills han ska flytta ut. Men ena väggen i vardagsrummet var bajsbrun :o! Modernt brun sa hon som visade den, men både jag och pappa sa njaeeee. Så jag ska tapetsera om den. Sen var sovalkoven målad i någon brun nyans den med. Snyggare visserligen men jag vill nog ha ljusare färg. Ska kolla runt lite och se vad jag bestämmer mig för.

Hade kameran med mig men med hans saker kvar, halvpackade och så så blev det inga fina kort att visa upp.

Köket var toppen och uteplatsen stooooor! Härligt.

Var och handlade på vägen hem och passade på ta hem lite fler banankartonger, det bästa som finns att packa i, har nyss också ätit en god lunch. Ikväll ska jag på Core så ingen träning förrän 18.30 idag. Nu ska jag packa lite mer Tradera paket och ta itu med städningen.

Inga kommentarer: