tisdag 25 augusti 2009

Välbehövlig massage


Var och fick 1 timmes ryggmassage imorse. Välbehövligt. Har känt mig lite stel och så och hon sa att jag var väldigt spänd mellan skulderbladen och nacken. Det är det som alla "klagar" på när jag går på massage. Så nu har jag faktiskt bokat en ny tid om 4 veckor. Hon tyckte absolut jag skulle gå 1 ggn i månaden ett tag nu. Men man är ju för dålig på att unna sig själv bra saker. Men ska försöka hålla i det här. Man får ju 20% rabatt där med när man går på MåBättre.

Mötte sen upp Mamma nere på stan. Jag var ute efter nya jeans och hittade två par på KappAhl. Inte den modellen jag brukar köpa, den är på väg ut ur sortimentet utan hittade två nya sorter. Blev även en blekrosa top på M-mode. Var sen in på Tiimari, Åhlens, Indiska, Myrorna (hittade en tysk pocketbok där) innan jag cyklade hem.

Jobbar nu igen, eftermiddag. Idag och imorgon sen SEMESTER!! Otroligt välbehövligt och då har jag iår endast jobbat sen 1 februari. Men det har varit en tung sommar. Dåligt med folk inne och ute, kasst schema mm mm. Just nu har vi "super" arbetsmiljö. Ett kylaggregat pajjade i torsdags, det är inte lagat än!!!!!!!!!! Så syre har vi knappt något, 29 grader varmt här vi här inne. Men ingen jävel bryr sig. Sometimes it sucks.

Inga kommentarer: