söndag 2 augusti 2009

Stoooooorstädar

Hållt på i två timmar och är klar med toaletten och hallen bara. Phu säger jag. Putsat fönster, gnuggat kakel, rensat garderober (har 1 kvar i hallen). Tvättid har jag också men en granne hade sett fel och tvättade för fullt när jag kom ner (de hade samma tid men igår). Jag har så lite så de får tvätta klart det som låg i maskinerna så går jag ner om 1 timme igen.

Men nu matpaus framför TV:n med lite simning.

DFB-pokalen har börjat igen, Werder mötte borta FC Union Berlin och vann enkelt med 5-0. Kunde inte se matchen då det ovanligt nog inte fanns någon stream. Men hinder nr 1 är klarat på den låååånga resan till sista helgen i maj då finalen spelas. Förra säsongen hade inte Werder en enda hemmamatch i pokalspelet. Och det började ju som vanligt med bortamatch idag också.

Nu har jag inte tid mer, måste äta, lägga ut flera annonser på Tradera och sen städa vidare. Jobbar natt idag och imorgon och sen ledig tisdag och på onsdag är visningen och då ska allt vara tiptopp så någon vill köpa min lgh. Vet inte riktigt hur jag ska få ihop stå med dubbla hyror annars..... :(

2 kommentarer:

Vicky M sa...

jag håller tummarna :)

Vicky M sa...

btw ring om det är lugnt på jobb idag om du vill :)