lördag 29 augusti 2009

Mindre än 1 timme från semester

Ryggen är bättre. Fick lite starka saker från en kollega och har stått hela passet, vilket iof gjorde jag fick ont i fötterna! Hade jag vetat att stå var bättre hade jag ju tagit på mig bekvämare skor. Men ryggonda mår bra, eller bättre i alla fall. Imorgon ska jag till Apoteket och köpa på mig Voltaren och Diklofenak. Fick en Voltaren när jag gick på passet. Men som vanligt tål jag starka mediciner dåligt. Har mått illa stort sett hela tiden. Tur jag mycket sällan är sjuk så jag måste ta mer än Treo. :) Det händer ju men ofta är det inte.

Snart är friheten här på riktigt! Om mindre än en timme går jag härifrån sen kommer jag inte tillbaka förrän 5 oktober kl 14.45 (förutom ett besök att diffkorra schemat 16 september men det är inte riktigt jobb och räknas inte). Jag kan strunta i det med men då diffar dom åt mig och jag föredrar diffa själv!

Inga kommentarer: