måndag 24 augusti 2009

Jag har biljett!!! :D

Megahappy! Idag kom ett rek från Tyskland. Jag anade ju det måste vara så att jag då lyckats få en biljett till matchen Bremen - Hannover och så var det!

Så nu är jag väldigt glad. Det som drar ner mitt humör är ett bråk med en köpare på Tradera. En dum brud, nysvensk så klart - ja ofta bevisas tyvärr att mina fördommar stärks - har budat på en ring som jag säljer åt min mamma. Hon höjde budet TRE gånger och vann. Skriver sen ett mail hon budat av MISSTAG!! vilket är i princip omöjligt då man får upp "varningsrutor" innan man klickar okej. Kollar man på hennes omdömen är detta dessutom något hon sätter i system..... Sen skickar fanskapet mig en massa hotmail. Jag är såååååå sugen driva in pengarna via Kronofogden. Ska undersöka om ett köpeavtal via Tradera håller för sånt, för i såfall gör jag det. Mig hotar man fasen inte ogjort! :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu känner jag igen dig. Har samma fördommar och de stämmer för det mesta. Bara gå till kronofogden.

Vicky M sa...

sicket pucko!