onsdag 12 augusti 2009

Budgivning

Min lägenhet kommer i alla fall bli såld. Budgivning pågår som bäst. Än är de inte uppe i vad jag gav för den men nu är de ganska nära i alla fall och det är ju bra.

Blev väckt av mäklaren 11.40 som ringde och frågade om hon kunde visa den 13.00. Jag som jobbat natt var helt väck och frågade vad är klockan nu då? Somnade om 1 timme sen upp och rafsa undan. Gick ut på baksidan och satte mig en halvtimme och löste korsord. Sen in och sova några timmar till.

Tittar just nu på backhoppning men Havu blev diskad. Fast tur det, då kan jag helt koncentrera mig på fotbollen som börjar 17.45. Landskamp VM-kval Azerbadjan - Tyskland.

2 kommentarer:

Vicky M sa...

LUKI ahh..sååå jävla fiiiiin..hihihi...

Anonym sa...

Håller tummarna att budgivningen pågår länge. Tråkigt med Julia....